Waar staat CVRM voor?

CVRM

Coventry secure human augmentation – dit programma is ontworpen om mensen met een hartaandoening te helpen een zo normaal mogelijk leven te leiden. Cardio Vasculaire Risico Management technieken kunnen worden gebruikt in combinatie met conventionele chirurgische technieken, evenals slokdarm type II chirurgie. Chirurgie is geen vorm van orthopedische chirurgie zonder plichtplegingen, de nadruk ligt hier op chirurgische methoden en een beter resultaat voor de patiënt.

Risicomanagement – hierbij maakt een arts gebruik van omstandigheden en informatie van de familie van de persoon, de voorgeschiedenis en huidige geschiedenis van de patiënt, risicofactoren, vroegere en huidige medicatie, conditie en gezondheidsgeschiedenis om te bepalen welke voordelen te bieden en welke risico’s te elimineren. Dit alles wordt in overweging genomen bij de beslissing over de meest geschikte behandelingskuur.

Hoe werkt CVRM?

Het CVRM-programma bestaat uit een stappenplan dat is ontworpen om de persoon door het chirurgische proces te begeleiden. De nadruk van het plan ligt op het helpen van de persoon om de verandering in levensstijl en voorgenomen activiteiten te realiseren, wat te verwachten tijdens de operatie en zodra de persoon het ziekenhuis verlaat, de herstelperiode.

Het doel van het plan is de persoon die gewend is aan een zittende levensstijl en een regelmatige lichaamsbeweging, vooral degenen die onlangs een atletische uitdaging hebben verloren of een operatie hebben ondergaan, te helpen zich aan te passen aan een verandering van levensstijl. Oefeningen worden één tot twee dagen voor de operatie gepland om het genezingsproces te versnellen en de hoeveelheid stress op het lichaam te helpen verminderen.

Tijdens de operatie zelf krijgt de patiënt een plaatselijke verdoving, zodat de bloedsomloop wordt verkleind en het bloed van de incisieplaatsen rechtstreeks in de borstkas van de patiënt wordt gebracht. Hierdoor wordt voorkomen dat het bloed zich in het onderste gedeelte van het lichaam verzamelt.

De chirurg zal dan een uitzetting van het uitvoeren, wat het proces is waarbij de bovenste borstkas opnieuw wordt gecorrigeerd om de plooiing van de borstwand en de onderste ribben mogelijk te maken. Hierdoor kan de klep functioneren zoals ontworpen. Zodra dit is gebeurd, sluit de chirurg de incisie, waardoor de patiënt onbeweeglijk wordt.

Nu de borstkas met succes is geopend, zal de chirurg plastic buisjes, ” buisjes” genaamd, inbrengen in elk van de drie gebieden langs de kleppen die tijdens de chirurgische ingreep in de borstkas werden geopend. Deze buisjes nemen de plaats in van de klepdoorgangen die werden geopend toen de borstkas werd geopend. De afvoerkanalen van de borstholte worden eveneens opnieuw aangelegd.

NHG Hypertensie
PWV