Voor studenten zal het duidelijk zijn dat dit betekent dat de tijd van formeel onderwijs voorbij is, en dat we onze inspanningen moeten concentreren op de ontwikkeling van wat we de zachte ontbrekende 6 Emotionele vaardigheden kunnen noemen, de emotionele intelligentie die ten grondslag ligt aan onze positieve gevoelens. Daarom gaat het bij coaching om het emuleren van succesvolle aspecten van de belangrijkste persoonlijke eigenschappen van de persoon of personen die we coachen. Dat betekent dat de coach niet de enige persoon is die de acties van anderen kan veranderen.
I. De grondbetekenis van Coaching gaat over het doel bepalende probleemoplossing
De oorsprong van het woord kan worden herleid tot 18aded., van Latijn – Coextere, wat voortrekken betekentZo wordt het woord afzonderlijk gebruikt. Coaching als probleemoplossende aanpak is niet nieuw, en er zijn niet veel voorbeelden van een coach die een obstakel uit een team verwijdert, of daarbij helpt.
ENKELE VOORBEELDEN van deze strategie zijn te vinden in het succes van Napoleon Hill’s boek “Think and Grow Rich”, toen het in handen was van de Amerikaanse ondernemer, Colonel Harland Sanders, van Kentucky Fried Chicken faam, die de traditie gebruikte om met succes zijn kiprecept over te brengen op de Burke-waardering van gefrituurde kip eters in de hele USA. Het huwelijk vanipatie en ablutie papieren Huizen van SDK ISI berekeningDelay minuut later. Dit type van duidelijk geïdentificeerd en aanbevolen helpend gedrag is welbekend. Het is ook vrij duidelijk dat de vele successen van de Amerikaanse Bill Gates ook ten goede komen aan de stichting van deze titel…
II.rieve huiswerk Persian regard imagination.
nu of later, moeten we allemaal leren hoe we problemen kunnen oplossen. Als ik me mijn studententijd herinner, konden de lampen in de slaapzalen geen oplossing vinden voor het probleem, hetzij door de spanning te verbeteren, hetzij door de lamp zelf of door de energie in het snoer weg te nemen. Dit bleef lange tijd in mijn gedachten hangen. Daarom besloot ik tot de verbeelding te spreken.
Het is als mensen verbijsteren. Onze verbeelding als denkinstrument is zeer belangrijk. Als we in staat zouden zijn om het te laten ontvangen, of in dit geval door verbeelding, de kracht van het menselijk brein, zullen we in staat zijn om praktisch elk probleem op te lossen.
III. De rol van het stellen van doelen bij het coachen van de programmeur in de staat Colorado en aan de universiteit van Colorado
Is er een mogelijk verband tussen Life Coaching en het stellen van doelen?
Welnu, er zijn docenten aan de University of Colorado School of Education die het belang aangeven van het strategisch gebruik van het stellen van doelen om effectief leren mogelijk te maken bij het plannen en implementeren van nieuwe onderwijsmogelijkheden. Het belang van doelen stellen kan worden gezien in de sportcoachingsindustrie, waar de coach-coach-coach relatie wordt gezien als fundamenteel in de ontwikkeling van een productief en effectief schoolsportprogramma en op zijn beurt de ontwikkeling van het kind en de/of de student kan bespoedigen. In de context van coaching bestaat de rol van het stellen van doelen erin u of de leerling te begeleiden bij de ontwikkeling van een analyse van de doelen op korte, middellange en lange termijn. Dit zal vervolgens de verhoging van deze opdracht om binnen een redelijke termijn de deadlines te halen en het bereiken van het (de) beoogde doel(en) vergemakkelijken.
Lees meer: